modni zaokret

Kultni modni brend All-In mijenja ime: August Barron ulazi na veliku scenu

Autor: Žene.ba
Kultni modni brend All-In mijenja ime: August Barron ulazi na veliku scenu
Foto: Courtesy of All-In

Nakon deset godina postojanja, modni brend All-In, poznat po eksperimentalnim krojevima i slavnim klijentima poput Dua Lipe i Charli XCX, zvanično je promijenio ime u August Barron.

Promjena dolazi uoči finala prestižne LVMH nagrade, za koju su osnivači, Bror August Vestbø i Benjamin Barron — ušli u uži izbor.

"Želimo da ime brenda konačno odražava ko smo mi i gdje se sada nalazimo," izjavio je Barron iz njihovog studija u Parizu.

Brend je 2015. započeo kao nezavisni magazin, a tek nekoliko godina kasnije prerasao je u modnu priču, kreirajući unikatne odjevne komade od recikliranih materijala. Prvi veći prodajni uspjeh desio se 2019. u Njujorku, da bi se nakon pandemije preselili u Pariz i debitirali na tamošnjoj modnoj sceni 2023. godine.

Ogroman zaokret dogodio se u posljednje dvije sezone. Kolekcije su postale nosivije, ali su zadržale autentičan, pomjeren izraz. Saradnja s poznatom stilistkinjom Lottom Volkovom i iskusnim modnim konsultantom Nic Tranom dodatno je učvrstila estetiku brenda. Prema dostupnim informacijama, prodaja je porasla za čak 167% između sezona SS24 i SS25.

Najprodavaniji komadi ove godine su: Foulard haljina, Double Polo, Sliced Skirt Jeans i Pinned Pyjama T-shirt, a tu su i dobro poznate Level Boots, koje su postale kultne među ljubiteljima alternativne mode.

Iako se mijenja ime, suština brenda ostaje ista. August Barron će nastaviti s objavljivanjem godišnjeg magazina, ali i proširiti svoje djelovanje kroz nove projekte koji za sada ostaju u tajnosti.

"Ne planiramo drastične promjene. Samo želimo da ime koje nosimo ide u korak s onim što smo danas," poručuju osnivači.