Novi brend Justina Biebera djeluje kao reciklaža Drew Housea
Justin Bieber još jednom pokušava pozicionirati svoje ime u streetwear sferi i to nakon što je već imao polovično uspješan pokušaj sa Drew Houseom. Ovaj put pod novim imenom Skylrk.
Na službenoj stranici brenda, koja je upravo lansirana, pronaći ćete sve što biste i očekivali: oversized siluete, crop topove, basic majice, kape i papuče. Čak su tu i sunčane naočale koje podsjećaju na 2007. godinu u kombinaciji s Y2K filterima. Sve to u paleti boja koja uključuje pink, limeta zelenu, baby plavu i crvenu.
Ukratko, Drew House, ali s filterom zrelosti (i marketinške gorčine).
Cijene nisu istaknute, ali brend dostavlja i izvan Sjedinjenih Američkih Država.
Početkom aprila, Bieber je izbacio animirani video u kojem doslovno pali kuću, simbolično zatvarajući vrata Drew Houseu. Ispred zgarišta dočekuju ga supruga Hailey i njihov (fiktivni?) sin Jack.
Poruka? Novi početak ili možda reckoning... ali dok modni storytelling često koketira s emocijama, ovdje je granica između ličog i neukusnog postala problematična, posebno ako uzmemo u obzir stvarne požare u Kaliforniji i njihove žrtve.
Šamar ili rebranding?
Bieber više nije povezan s Drew Houseom. Navodno se razišao s bivšim menadžerom Ryanom Goodom, s kojim je i osnovao brend. Je li Skylrk čistač identiteta, osveta bivšim partnerima ili pokušaj istinskog solo poduzetništva, ostaje pitanje.
Međutim, ono što nije upitno: Skylrk se zasad ne odvaja previše od svega što već znamo i što je Bieber već prodao. Nova boja, ista silueta. Novi brend, ista energija.
Skylrk je možda savršen simbol onoga što se dešava kada celebrity kultura pojede samu sebe i uz dobar filter i ograničeno izdanje majica.