pionirka moderne kozmetike

"Nema ružnih žena, samo lijenih": Kako je Helena Rubinstein promijenila svijet ljepote

Autor: Žene.ba
Foto: The Helena Rubinstein Foundation of Paris.
U svijetu kozmetike postoji mnogo poznatih imena, ali malo koja priča je toliko inspirativna kao ona Helene Rubinstein, žene koja je svojim radom i vizijom zauvijek promijenila industriju njege lica.

Upravo ona stoji iza čuvene rečenice: "Nema ružnih žena, samo lijenih."

Rođena 1872. godine u Krakovu, Rubinstein je još kao mlada djevojka odlučila krenuti putem koji tada nije bio uobičajen za žene njenog vremena.

Emigrirala je u Australiju, a sa sobom je ponijela 12 teglica kreme za lice koju je pravila njena majka. Iako nije imala formalno obrazovanje iz kozmetike, brzo je primijetila da žene na australijskim farmama imaju ograničen pristup njezi kože, a upravo njima je podijelila prve teglice kreme.

Pozitivne reakcije bile su iznad svih očekivanja. Ohrabrena tim uspjehom, Helena je odlučila da ne stane tu. Počinje sama praviti kreme koristeći prirodne sastojke poput lanolina, sezamovog i bademovog ulja. Već 1902. godine otvara svoj prvi salon ljepote u Melbourneu, prostor koji nije bio samo mjesto za njegu, nego i edukaciju o važnosti redovne njege kože.

Njeni proizvodi i metode brzo su stekli popularnost, naročito među ženama izloženim snažnom australskom suncu koje su željele imati blistavu i njegovanu kožu poput Evropljanki. Rubinstein ih je naučila da se ljepota ne svodi samo na genetiku, već i na trud i redovnu njegu.

Danas, Helena Rubinstein se smatra pionirkom moderne kozmetike. Njena filozofija i pristup ljepoti, da svaka žena može biti lijepa ako se posveti sebi, ostaju relevantni i više od stoljeća kasnije.

Rubinstein nije samo prodavala kreme. Ona je prodavala ideju da briga o sebi nije luksuz, nego pravo svake žene.

Brend Helena Rubinstein danas

I decenijama nakon smrti osnivačice, ime Helena Rubinstein i dalje živi kroz luksuzni brend njege kože koji danas posluje pod okriljem kompanije L’Oréal. Nakon što je brend otkupljen 1984. godine, posljednjih godina doživio je novi procvat, posebno na tržištima Azije i Evrope.

Fokus stavlja na proizvode visokih performansi, oslonjene na naučna istraživanja i najnovije tehnologije u njezi kože. Među najpoznatijim linijama izdvajaju se Replasty, Powercell i Prodigy Cellglow, a karakterišu ih luksuzni sastojci, pažljivo formulirane teksture i naglasak na efikasnosti.

Brend se ne prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama, ali bilježi izuzetne rezultate u Kini, Japanu i evropskim zemljama poput Švicarske i Italije.

Uprkos promjenama kroz vrijeme, zadržana je osnovna filozofija Helene Rubinstein: da njega nije luksuz, već navika, te da svaka žena može izgledati lijepo, ako se odluči posvetiti sebi.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba