Novo lice brenda

Rijetki momenti: Nicole Kidman uključila kćerku u svoju prvu kampanju

Autor: Žene.ba
Foto: People.com
Nicole Kidman nedavno je podijelila poseban trenutak s najmlađom kćerkom Faith Margaret u najnovijoj reklami japanskog brenda kozmetike Clé de Peau Beauté.

U kampanji za brend, Kidman je pozirala uz svoju 14-godišnju kćerku, koja se rijetko pojavljuje u javnosti.

Kidman je imenovana globalnom ambasadoricom brenda, a prva kampanja uključuje emotivni kratki film u kojem se pojavljuje Faith. U videu, Nicole pozira u usporenom snimku prije nego što zagrli svoju kćerku, a njih dvije razmjenjuju nježnosti i osmijehe.

Poseban dar

Kidman je priznala da je za nju bilo izuzetno posebno uključiti Faith u kampanju, ističući kako je cijeli proces bio emotivan i čaroban.

"Bila je to jedna od onih stvari kada kažete: 'Ovo nije posao, ovo je dar'", izjavila je Kidman.

Faith inače ne sudjeluje često u javnim događanjima, ali je prošle godine prisustvovala gala večeri "Woman In Entertainment" časopisa The Hollywood Reporter. Nicole Kidman također je otkrila koliko joj je važan odnos s kćerkama, s kojima redovno dijeli intimne trenutke i razgovore.

Ova kampanja naglašava važnost unutrašnje snage, a Kidman se nada da će emocije koje je podijelila s Faith prenijeti na sve koji gledaju video. 

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba